Nurul Hanani
Budak Baru Belajar
Tuesday, July 30, 2013 • 8:48 AM • 0 comments
Assalamualaikum . 7 hari lagi nak raya kan ? *excited . Hikhik . Apa khabar semua ? Harap sihat semua okay . Malam ni agak kesejukan *fuhhhh . Maklumlah petang tadi hujan lebat membasahi bumi Kelantan . Haaaaaaaaaa ! Ado ore kelate dok sini eh ? . Kihkihkih . Dah2 .

Hari ini sebenarnya baru lepas exam . Soalan dia , fuhhhhhhhhhh payah oiiii . Form5 pun takleh jawab apalagi saya Form2 ni . Saya hentam sajelah . Ehhhhhhhhhh ! Tak nak fikir dah pasal exam . Benda dah lepas . Kata orang 'usah diingat benda yang lepas' . Betul kan kan kan kan kan ? Aduiyyya pelik betul perangai saya nih . Hehehe .

Setelah 2 bulan edit blog , alhamdulillah sudah selesai . Mula2 fikir nak guna blogskin tapi bila difikir balik guna simple jelah . Best pun best . Siapa guna simpe template dekat sini ? *angkat tangan tinggi-tinggi . Nak edit blog pun susah sebenarnya . Saya bukan pandai sangat pun pasal blog2 ni . Maklumlah 'saya budak baru belajar' . So , perlukan tunjuk ajar .

Saya nak ucapkan bebanyak2 trima kasih kepada kawan saya yang juga seorang blogger yang sudah membantu saya untuk menghasilkan  blog ini . Thank you so much my friend , (Mierazman) . Hehe .

Kalau korang sudi , jomlah lawat blog Mieraazman di sini : http://iamkpopperss.blogspot.com/ . Follow dia jugak okay . Thanks tau :)


Okaylah , mata dah mengantuk nih . Saya undur diri dululah . Ada masa saya update entry lain pulak okay . Good Night . Assalamualaikum .





FUTURE
Owner
Assalamualaikum ! I'm Nani . 14 years old . Sayo ore Kelate . Hihi . Thanks for visiting my blog . Feel free visit and follow here . Be nice okay . Leave your comment too . No hash word here . Okay , goodbye!

Shout Here ;


History ;


A Big Clap To ;
Basecode : Afiqah
Template : NS
Edited : Nanieyy

My Music ;